Esma3222 Kızlar gebelıktw suyu nekadar ıcıyosunuz ben unutuyorum bu ara bıraz az ıcıyorum 22+3 haftalık hamıleyım
Kze Esma3222 en basindan beri 3-4 litre iciyorum simdi 38 haftaligm bugun yarin doguracagm hic odemim olmadi sisligm olmadi su cok onem tasiyor bence
mahirsmom Esma3222 valla ben sürekli susuyorum bıraksalar 5 litre içerim 😄 33+5im en başından beri en az 2.5 3 litre içiyorum
Esma3222 seyma0661 ay ben kendımı kötü hıssettşm hepınız lıtre litre ıcıyosunuz ben susamıyorum bıle 🥹
babyandmomy__ Esma3222 2 2.5 oluyor bazen 3 daha fazlası olmuyor genelde 4 litre içenlere hayret ediyorum şimdi bile çıkamıyorum tuvaletten 4 litre içsem tuvalette yaşardım herhalde 😂😂
seyma0661 Esma3222 bende bardaktan içemiyorum midem bulamıyor şişe daha kolay oluyor 😂 su önemli ya hem bebek için hem vücut ödemi için
Mrvsmt2502 Esma3222 3 4 litre içiyprum bi şişe belirleyin kendinize hoşunuza giden bi şişe daha motive edici oluyor onu gün içinde 2 3 kez bitirin. Su çok önemli gebelikte daha da önemli
Esma3222 Mrvsmt2502 aldım bu mataralardan bi ara çok ıcıyom ama sımdı unutuyorum bugün 1 bardak ıctım su sadece
obli Esma3222 2,5-3 litre içiyorum. Hamilelikten önce biri bana günde 3 litre su içeceksin dese inanmazdım😬 şimdi bebeğim için içiyorum.
derinn16 Ben en fazla 1 - 1.5 litre içiyorum çok afedersiniz lavabodan çıkamıyorum helal olsun içebilenlere 😄 23+5 bende bazen az içiyorum diye korkuyorum ama kontrollerde herşey yolunda görünüyor
Alisde Esma3222 valla 450 ml bardağım var gunde en az 6 7 defa onu bitiriyorum baya iciyorum hergun 5 lt sise bitiyo diyebilirim nasil alistim bilmiyom icim yaniyo ama icmedikce
Mrvsmt2502 Esma3222 canım seninde bebişinde suya ihtiyqcı var . Hem cildini içerden nemlendirmelisin çatlamamak için