Basakparlar ilk gebeliğimde meram tıpta ve ali kemal belviranlıda yaptırdım ikiside 1.5 2 dk anca sürdü bana bir şey söylemediler sadece roparda yazılıydı her şeyi raporu doktora gösterdik. Tıpta usg fotoğrafı verilmiyor bile, ali kemal belviranlıda da çok kötü bi usg fotosu verildi . İkinci gebeliğimde şehir hastanesinde yaptırdım orasıda süre olarak aynıydı yine bilgi verilmedi sadece cinsiyetini sordum ona bile net cevap veremedi tıpta foto verilmediğini söyleyip foto istedim yine berbat bi usg fotoğrafı verildi. Rapor direkt doktora gidiyordu doktorla görüştüm o kadar. Ha birde şu var ki bu 3 hastanede de sadece hayati organlarına bakılıyor kalp kafa genişliği karın genişliği kordonda kaç damar var mesanesi vs. Öyle özeldeki gibi parmak sayılarına falan bakılmıyor