ShutUp 32 ve üstü haftalarda haftalık kontrollerde randevuyu nasıl hallettiniz özellikle Bülent Şimşek hocaya takipli gebeler yardımcı olur musunuz? Siz nasıl randevu aldınız sordum fakat beni bu konuda çok aydınlatmadı açıkçası
keyfimin-kahyasi-misin ShutUp haftada bir işe sabha erkenden Gidiyodum 6 da bekliyodum sıraya girip Siramatikten aliyodm . Onun dışında Bakmıyorlar pek
Mrvsmt2502 ShutUp emin olmamakla birlikte devamlı gittiğiniz doktor bir sonraki randevu için ileri haftadaki hastalarına fiş veriyor fiş sayesinde sıra alabiliyorsunhz ama randevulu hasta aralarında bakıyor. Bunun gibi bir şeydi bende bu gittiğimde soracağım bunu ama bu şekildeydi sanırım
ShutUp Mrvsmt2502 bende sordum hani kağıt mı vericeksiniz yahut başka bi şey mi diye ama cevaplamadan başka hastaya geçti. Bu arada teşekkür ederim yanıtladığınız için
Mrvsmt2502 ShutUp zaten mhr sden 15 gün içinde randevu alınamıyor yani teknik olarak bakmak zorundalar. Ben genelde öğleden sonra gidiyorum daha sakin oluyor rica edilse bazıalrı bakar bence
kuzuannesi4234 Bende Konya şehir hastanesi takipliyim Haftadan sonra sizi haftalık mi çağırdılar acaba benimki 30.haftamda 34.haftada gel sonra 36da gelirsin demisti 36dan sonra haftalık geliniyor dedi size doktorunuz mu 32den sonra haftalık çağırdı
ShutUp kuzuannesi4234 evet bebeğimin uyluk kemiğinde kısalıktan bahsetti yakın takibe alıcam o yüzden 2 haftada bir geliceksin dedi yani aslında tamamen doktora bağlı
kuzuannesi4234 ShutUp insallah bir şey çıkmaz allah sağlıkla kucağınıza almayi nasip etsin bende artık 31+5teyim:)