Nesli664066 çok erken gitmişsin canım ya, ilk grbeliğimde heyecandan ben de böyle erkenden gittim sonra yok kese görünmedi yok kalp atışı duyulmadı diye boşuna stres yaşadım. 2. De direk 7-8 haftalıkken gittim kalp atışı da duydum . Şimdi 3. Ye hamileyim 7 haftalıktan önce gitmeyi düşünmüyorum