Ben 5. Haftamda tatile gittiğim için doktora gitmedim direkt 6+4te gittim. Bence ilk haftalar çok stresli yani sonraki hafta gitseniz bile olur ki normal, kalp atışı için de 8. Hafta civarı duyulacaktır. Alttan bakması da bir sıkıntı yaratmıyor, yaratsa doktorlar bakmaz zaten