Ozlemerikci543450 atlasasya teşekkür ederim çift koydurduk ama kese de belli olur sanırım çift durumu doktor yarın gel derse umarım ikizdir 🥹❤️🙏
atlasasya Ozlemerikci543450 inşallah öyle gibi çok sevindim sizi biliyorum kaç gündür kan vermeyi bekliyordunuz heyecanla 🥰 bende martta çift embriyo transferi olacağım yaa hayırlısıyla inşallah ♥️
Ozlemerikci543450 atlasasya ay evet tüm postlara yazmıştım sizinde inşallah hayırlısıyla transferiniz olsun iniallah güzel sonuçlansın ❤️bende gidip bi kesemi görüp kalbini duyayım hayırlısıyla
Ozlemerikci543450 AlyaO darısı başınıza inşallah doktor yarın sabahta kan verelim dedi artışa bakacakmış bakalım 🤣
Ozlemerikci543450 AlyaO yarın sabah yeniden kan vericem kuzu artışa bacakmış şuan beklemedeyim ilaçlara devam 🤣
AlyaO Ozlemerikci543450 yaa çok merak içindeyim bana da iki embriyo transfer edecekler benim için de dua eder misin ikisi de tutsun istiyorum ☺️
Ozlemerikci543450 AlyaO ikinci kan 9896 çıktı %60 üstünde artış var bakalım doktordan haber bekliyorum
AlyaO Ozlemerikci543450 ya canım ne kadar güzel değerler bunlar ikizde basıl artıl gösteriyor acaba onu bilmiyorum umarım güzel sonuçlar alırsın 🌸
atlasasya Ozlemerikci543450 🙏🏻ayy çok sevindim hayırlı olsun çift embriyoydu dimi ikisi de tutmuş harika haber ♥️ maşallah 🧿
Ozlemerikci543450 atlasasya teşekkür ederim canım evet çift embriyoyu ikisi de tutunmuş yavrular 🥹❤️❤️❤️darısı isteyen herkese olsun iniallah tüm haber bekleyenlere