Öncelikle bu süreçte olan bütün herkese şunu söylemek istiyorum , çok güçlüsünüz,güzel günler yakında olucak inşallah🌸28 yaşında 6 senelik evli olup hiç korunmadığım halde gebelik oluşmayınca eşimde problem saptanması sonucu tedaviye başladık. Problem eşimden kaynaklı olmasına rağmen bütün süreç hep benim bedenimde işledi. Sayısız göbekten yapılan iğneler, kullanılan hormon ilaçları, kalçadan iğneler, yumurta toplama işlemi herşey o kadar sancılı bir süreç ki . Bir ara cidden şeyi düşünmüştüm ya neden ben ? Ama merkeze gittiğimde o doluluğu gördüğümde sadece ben olmadığını gördüm . Kendinizi sürekli pozitife yöneltin diyor herkes ama bunu başarabilmek çok zor. 1 gün içerisinde gerçekten 10 ruh haline bürünüyordum bi ağladım bi güldüm bi sinirlendim tekrar güldüm .. Bu süreçte olanlar sadece birbirini anlar diye düşünüyorum . 25 aralıkta transferimi oldum ve ilk transferimde gebelik elde ettik fakat kanamam oldu düşük tehlikesi atlatmıssın denildi suan sadece yatıyorum. Ve kullandığım düşük olmasın diye verilen promester iğne hergün yapılıyor ateşler içinde titreyerek yatıyorum. Herkesten herkese değişiklik gösteriyor bu süreç kimisi hiç yatmadan rahatlıkla gecirebiliyorken kimisi yatıyor . Suan kese var bebeği göremedik . Haftaya tekrar kontrole gideceğim hakkımızda hayırlısı. Umarım herbirimiz bebeklerimize sağlıklı bir şekilde kavuşuruz. Hepimiz çok güçlüyüz ve yalnız değilsiniz bunu soylemek istiyorum . Hepinize kocaman sarılıyorum umutlarınız hiççbir zaman sönmesin ♥️🌸