ezgickm Kızlar bulduğum marka başka oldu iki tane yaptım yine hayali çıktı sanırım kimyasal gibi birşey yaşıyorum bugün tekrar kahverengi leke geldi
Sema0343 ezgickm Adet Tarihiniz en son ne zaman? isterseniz yarın gidip kan verebilirsiniz Adet Tarihiniz geciktiyse eğer Kanda her türlü belli olur Lütfen bu konuda kendinizi Strese sokmayın içinizi ferah tutun yeter .
Deletedmom_984 Kahverengi lekede sorun yok yeter ki kirmizi kan gelmesin belki yerlesmedir adet olmadigin surece umit var canim💕
ezgickm Deletedmom_984 kırmızı değil çamur gibi kahverengii ve afedersin sildikçe geliyor atıyorum resim canım
Deletedmom_984 Gayet belli cizgi var canim bence hic kendini strese sokma ve bekle 2 gunde 1 daha da koyulascak onu takip et🤌🏻
Deletedmom_984 ezgickm aglama kizzz aglama sonuc ne olursa olsun kesinlikle uzulme ama pozitif olursa hepbirlikte sevincez annesiyle😍 ben cizgiyi gördüm görmesen negatif derim ama var yani buyuk ihtimal yerlesme dedikleri seyi yasiyosun stres yokkkkk tadini cikar😍
Deletedmom_984 ezgickm benimde bata 8 gun var negatif cikacak ama sirf merakimdan birazdan test yapcam😬
Sema0343 ezgickm Yaaa biraz daha zamanınız var Ben adetimden bir gün önce yapmıştım Biraz önce attığınız test normal gebelik testi eğer bulabilirsiniz awox marka testi deneyin daha net bir sonuç alırsınız.