@Ezgiserce çok kötü bir acı biliyorum yemeği az yemeye çalışın sıklıkla ama az az yiyin,Hep solunuza yatın ayrıca ılık duş çok iyi geliyor,çok ağrınız olursa doktorunuza danışarak parol alabilirsiniz bana bir tek o iyi geliyordu hem ilaç olarak hem de parol serum iyi geliyordu bir süre sonra geçiyor ama 32. Haftaya kadar 4 kere falan yaşadım maalesef..