GirlandBoy_Mom 2zannelerii enfeksiyon için gittim ağır bir enfeksiyonum varmış cumartesi gitmiştim doktorum çağırdı canım ikili test raporuna bakmak için kontrol hakkım doluyor da
Melissayda @GirlandBoy_Mom adı ne canım 😍 bizimde belli erkek olursa Göktuğ kız olursa İlay Ece düşündük 🩷🩵
GirlandBoy_Mom Melissayda alparslan olucak inşallah canım ben çok istiyorum eşim de göktuğ veya alparslan dedi ben alparslan diye evde dolanıyorum😅
2zannelerii Melissayda kız gibi keseye göre baş yapısına göre söyledim rabbim hayırlı evlat versin inşallah bu son olsun aşkım valla artık ben yokum bu cinsiyet işinde 😂
GirlandBoy_Mom Melissayda aslında hiç aklımızda yoktu canım internetten bakıyoduk öyle bi anda beyin fırtınası yaşadık aynı anda neden olmasın dedik🤣
Melissayda @GirlandBoy_Mom ahaha ay çok iyi ya bir anda aydinlanma geliyor ama isim konusu zor bence 😂😂
GirlandBoy_Mom Melissayda evet zor canım ama kızımda kura çektik bunda bir aydınlanma yaşadık neden olmasın dememiz çok komikti hala gülüyorum 🤣🤣
Melissayda @2zannelerii teşekkür ederim canım amin inşallah 🩷bildikçe etiketliyorlar ama bende öyle oldu sonrada bakmaya başladım 😂