Fatma033 benim güneş isteme sebebimde ilk bebeğim tüp bebekti normal yolla olmaz dediler ama kızım kendiliğinden geldi bende hayatımızı aydınlatsn içimizi ısıtsn diyerek Güneş istemiştim ama çevremdeki insanlar soguttular birkaç gündür birşeyler eksik hissediyordum eşimde bugün Güneş koymasak mi deyince iyice uzaklaştım Günesiniz sağlıkla gelsin inşallah 💜