tazeannesese Mavikizkaracocuk anneler hisseder siz öyle hissediyorsanız kesin erkektir e pipisi de warmis 🥹😁😁
Ebrar546 tazeannesese bence de ilk hamilelikmi genelde ilkleri geç hissedilir diyorlar benim şuan 3. Kizlarimda 20. Haftalarda hissetmiştim bu çok erken hissettim çevren kesin erkek diyor erkek hissettiğim için sizin cinisyetiniz nedir öğrendiniz mi
tazeannesese Ebrar546 benim ilk hamileliğim. Doktorum hareketli bir bebek dedi . 10 haftalıkken erkeğe benziyor çıkıntı War demişti simdi 15 haftalık gostermedi daha
yarenatlas Ebrar546 biz de 18+5 iz artık hareketlerini epey hissediyorum ben de 🥰 bizimki de göstermiyordu ama geçen hafta erkek olduğunu öğrendik 😇
Ebrar546 tazeannesese herşey gönlünüzce olsun 🥰 çevren de çok kişi erken hissedenler in erkek çıktı bakalım hayy
_sekerportakali Mavikizkaracocuk canım ben de 16. Haftadayım ve sabahları uyandıgımda karnımın alt kısmında olduğunu hissediyorum böyle yumuşak ama aynı zamanda sert bir şey var gibi bu hafta artık yüz üstü yatamıyorum sanki su dolu bir balon var karnımda patlayacak gibi bir his 🥰
_sekerportakali Mavikizkaracocuk Canım bana erkeğe benziyor dedi ama bu haftalarda yanılma payı yüksek dedi 13. Haftadayken sence erkek mi ? Bana erkek gibi geliyor 😂
Mavikizkaracocuk _sekerportakali eğer kordonu değilse bence erkek çok dolu çünkü bacak arası bak bizimkini atayim karşılaştır kuzum istersen
_sekerportakali Mavikizkaracocuk canım benim çok teşekkür ederim yarın kontrolüm var bakalım ne diyecek doktor 🥰
_sekerportakali Mavikizkaracocuk evet aslında benziyor usgler ben sizin bebeğinizi de erkek olarak hissettim ♥️bakalım bana da yarın kesin olarak bir şey söyler diye düşünüyorum 🥰