mervedgnn44 Deniz44444 yok hayır kontrole gittiğimde gelişimi gerilemeye başlamıştı doktorum alalım artık dedi 40+2 de sezeryan oldum
mervedgnn44 Deniz44444 evet spinal oldum zaten genel anestezi yapmıyorlar çoğunlukla spinal yapıyorlar ilk doğumum olduğu için ben çok tedirgindim onun dışında her şeyden çok memnun kaldım ameliyatım da gayet iyi geçti çok ilgililerdi