[silindi] Vlog1345 Benim yengem oldu.Memnundu ama sonra birden cok hastalandi tansiyonu çikti,hastane hastane gezdirdiler.Ben böyle bir sey yasamadim dedi.
Vlog1345 [silindi] neden çıktı peki tansiyonu doktorlar birşey demedi. Birde hangi doktora oldu ameliyatı
[silindi] Vlog1345 Sezaryan iğnesinin yan etkisi olabiliyormus.Kendisine tansiyonun cikmis demisler.Dr u Çiğdem Aslandi.Yengemin 4. çocuguydu ilk sezeyanida değildi.Yani siz korkmayin
mervedgnn44 Deniz44444 çok memnun kaldım bu kadar ilgili olacaklarını açıkçası düşünmemiştim bu sebepten ötürü özelde yapmayı istiyordum ama iyiki de yapmamışım aynı konforu burda gördüm
mervedgnn44 Doktorum engin yıldırım eğitim araştırmada oda iki kişilikti ama sezeryan bölümü normal doğum kadar yoğun olmadığı için genelde tek kalınıyormuş bende tek kaldım odada
mervedgnn44 Deniz44444 yok hayır kontrole gittiğimde gelişimi gerilemeye başlamıştı doktorum alalım artık dedi 40+2 de sezeryan oldum