İçimden bi ses 38-39 arası gelir diyor erkek bebek
Ama etrafımdaki herkes 40 haftadan fazla bekler erkek bebek diyorlar Aslı var mı
İki kızımda 40+3 de doğdu
Ama benim karnım şimdiden aşırı kasılıyor gün içinde yoruldum artık beklemeye fermanım yok resmen