QueenMommy minikdefnemm Biliyorum ilk gebeliğimdede çok yasıyordum ama az oluyor sıkıntı yasatmıyor alıstım
minikdefnemm Birmucize17 en doğru olanı sürekli değiştirmek bu ara mantıken de öyle 😄 banane ister kullanın ister kullanmayın 😄