Fatmayeni97 Merhaba arkadaşlar, Bugun kilotumda ve eşofmanimda bir lekelenme hissettim seffaf akinti olmuş progestan kullaniyorum ondan ola bilir mi? Amniotik sivi ola bilirmi bu haftada cok korkuyorum
Birmucize17 Fatmayeni97 fitilden sonra akıntı oluyor benim de günlük ped kullanıyorum yoksa çamaşırım ıslanıyor. 11 haftalık oldum bir sıkıntı yaşamadım şükür
QueenMommy Fatmayeni97 o haftalarda bendede oluyordu akıntı o 13 haftamdayım daha fazlalastı sarı akıntı
Fatmayeni97 Birmucize17 Cok sukur insAllah diger haftalari da sıkıntisiz gecirirsiniz. Fitil 400 mg kullaniyorum belki de bende de ondan dolayi oldu
Birmucize17 minikdefnemm benim doktorum günlük ped öneriyor sık sık değiştiriyorum hamilelik öncesi de kullandım bir sıkıntı yaşamadım.
Birmucize17 Fatmayeni97 bende günde 3 defa kullanıyorum 200 mg olanlardan ilaçtan sonra illa oluyor bir kısmı geri geldiği için
minikdefnemm Fatmayeni97 bazen peçete falan koyuyolar oda yasak en temizi sürekli değiştirmek bazen gına gelse de en sağlıklısı 🥰
minikdefnemm Birmucize17 hamilelik öncesinde sıkıntı yapmıyor zaten hamilelik sürecinde yapıyor. Çünkü enfeksiyona daha açığız hijyenin en iyi seviyede olması lazım önerilmiyor siz bilirsiniz
Fatmayeni97 Birmucize17 Doktorunuz 3 defa ne icin yazdi? Bende az miktar gecmis kanama olmustu minimum da olsa dusuk riski oldugu icin yazdi 400 mg
Birmucize17 Fatmayeni97 en başından beri 3 defa kullanıyorum progesteron seviyesi yüksek olursa tutunma daha iyi olur diye, hatta ilk zamanlar prolutex iğne yaptım günde 2 defa
minikdefnemm QueenMommy hamilelik akıntısı beyaz oluyor bu arada sarı enfeksiyon/mantar demek dr a danısın ilaç verir geçer bi süre sonra çok rahatsız ediyor🙂↕️
Birmucize17 minikdefnemm benim doktorum öneriyor hamilelik için de hijyen açısından en uygun olanın bu şekilde olduğunu söyledi😊
QueenMommy minikdefnemm Biliyorum ilk gebeliğimdede çok yasıyordum ama az oluyor sıkıntı yasatmıyor alıstım
minikdefnemm Birmucize17 en doğru olanı sürekli değiştirmek bu ara mantıken de öyle 😄 banane ister kullanın ister kullanmayın 😄
Cansubykli Bende düşük riski var ağır kanamam geldi ve pıhtı attım progestan iğne kullanıyorum hergün ve sabah akşam 100 mg progestan fitil önerdi doktorum ve WC dışında kalkmamı yasakladı