Ecemom_ Bende öyle ama sanki regl dönemi gibi krize giriyorum. 3 hafta dikkat ettiysem 4. Hafta geliyorlar resmen kafamı çikolata şelalesine sokasım geliyor ama geçici… Kendimi kısıtlamıyorum canım ne isterse yiyorum sonra tekrar dikkat… diyetisyenim 15 kilo alarak doğuma girmelisin demişti. Şimdilik 11 kilo aldım 33. Haftaya giriyorum yarın itibariyle… bakalım 4 hakkım kaldı 🙈