Kızlar geçen ay kimyasal geçirdim 11 aralıkta kanamam başladı pkostan dolayı düzenim yok bat ne zaman bilmiyorum ama bu hafta sonu olacak diye tahmin ediyorum. Bu ay sürekli belirtim vardı neredeyse emindim hamile olduğuma ama tüm testler negatif artık kafayı yiyorum sürekli bunu düşünüyorum. En son testimde gölge çizgi gördüm böyle bişeyle karşılaşan olmuş muydu?
