Busehhg benim için normalde sezaryen planlanıyordu miyomum var ama doğum sancılarıyla gittim ve sancılarım baya çoktu iyi de karşılıyodum o yüzden bi normal gibi ilerleyelim bebek zaten çok aşağıdaydı iyi ilerlerse normal yapabileceğimi söyledi doktorum ama maalesef miyom baskısı olduğu için bebek kendini daha fazla ilerletemedi açılmam çok yavaş ilerliyordu 14 saatte 6 cm olmuştu ve dediğim gibi sancılarım fazlaca çıkıyor ama ben nerdeyse hiç hissetmiyordum acı eşiğim yüksekmiş o da etki ediyormuş sanırım o yüzden suni sancıyla açılmayı ilerletmek yerine doktorum direkt mecbur alıcaz seni dedi sezaryene alındım iyiki de alınmışım bizimki de kakasını yapmış ama çok şükür bir sıkıntı yaratmadı