Evet kızlar geçen hafta erken doğum riskimin olduğunu burada anlatmıştım dertleşmiştik benim oğlum sadece 1 hafta kadar dayanabildi pazartesi sabahı yani 30 aralık saat sabah 7 de belimden ağrılar girmeye başladı fazla şiddetli değildi dayanabiliyordum ama bildim yani doğum sancısı olduğunu belirli dakikalarda düzenli giriyordu ama ne su nede nişan gelmişti uyumaya çalıştım ama uyuyamadım sonra eşimi aradım ve hastaneye gittik hastaneye gittiğimizde nstde sancım fazla çıkmıyordu ama ben aşırı derecede sancı hissediyordum açılmamda 3 santimdi zaten 1 hafta 2 santim açılmayla duruyordum doktor daha doğum başlamaz sancım gözükmüyor dedi ama ben çok sancı çekiyordum neyse gözlem altına alındım beklemeye başladık saat ikindin 4 oldu o saate kadar sancı çektim maalesef sonra ebeler geldi açılmama bakmak için açılmam 6 santim olmuştu bile az kaldı dediler hareketler yapmaya başladım ama sancılar çok şiddetli giriyordu artık dayanamıyorum dedim ebeler tekrar gelip baktılar ve bebeğim içeride kakasını yapmış doğumu başlatmak zorundayız dediler suyumu patlattılar ve açılmam 9 santim oldu direk masaya aldılar ve ıkınmaya başladım ve benim üst çatım dardı ben ıkınmamı kontrol edemedim maalesef kızlar göbeğimden bastırmak zorunda kaldılar yoksa tek başıma yapamazdım kesi attılar ve 17:45 geçe bebeğim dünyaya geldi doğumum zor oldu yalan değil 45 dakika sürdü ama o çıktığında ki rahatlık hissi çok başka bişey bebeğinizi gördüğünüz an herşey geçiyor tek ona odaklı olıyorsunuz erken doğum olduğu için ve içeride kakasını yaptığı için fazla kucağımda bekletmediler direk küveze aldılar durumu çok şükür iyi ama şuan bebeğim küvezde inşallah kısa zaman sonra kucağıma alıp öpüp koklayabilirim benimde böyle bir hikayem oldu size anlatmak istedim rabbim kimseyi evladından uzakta bırakmasın herkes sağ salim bebeğini kucağına alsın inşallah sizde bebeğime dua edersiniz çok memnun olurum çabucak kavuşayım bebeğime uzun oldu biraz kusura bakmayın kızlar.