1234kade daha önceki tahminlerde 12 de perinatolog 13+5 te özel de çıkıntı yok kız diyorum 2 -3 hafta sonra net olur yine bakarız dedi dün gittim özel de başka dr a bidaha net kız 3 çizgi var çıkıntı yok yapın kutlama dedi ama çizgiler yan ya böyle acaba erkek mi dedim