Kızlar selam sat 15 Kasımdı reglim 30-37 gün aralıklarla oluyor ama hala Regl olmadım Kasım 17 test yaptım pozitif ama beta baktırdım 0 dı. Bende akışına bırakmıştım her şeyi hatta korumasız bikaç ilişki daha yaşadıktan sonra biraz kafamın rahatlaması için korunmaya başlamıştık. Ama baktım hala Regl olamıyorum 30 Aralık kaset test yaptım aşırı silik çıktı. 31 Aralık bebe time marka erken gebelik test yaptım silik ama dünkine göre daha koyu bir çizgi çıktı yine güvenemedim bugün bir test daha yaptım Buda c-t harflerinin tam ortasında tek çizgi çıktı kızlar sizce ben şimdi neyim yarın doktor randevum var son ki test bozuk olabilir mi acaba tek çizgi ortadaydı böyle olup hamile olan oldu mu lütfen yazın 🙏🏻🙏🏻🙏🏻