Mavikizkaracocuk Kızlar ben ilk gebeligimde bebeğin kalbi durduğu için doktorum enox iğne başlattı şuan 16. Haftaya girdik ve bırakabilirsin dedi ben çok tedirginim neden bu haftada bıraktık diye ama önlem amaçlıydı zaten dedi. Bu haftada değişen ne yani
Serap09 Mavikizkaracocuk biz bırakmadık 32. Haftadayim başka görüş alın 12. Haftada bıraktırmak isteyen oldu bna farklı doktora gittim bu dediki hayir 36 haftaya kadar devam edeceksin
Sonay-123 Mavikizkaracocuk bende kan sulandırıcı kullanıyorum ama oksopar benim 2 düşük oldu bu kandan dolayı bana doktorum 9 ay kullanacaksın hatta doğumdan sonra 1 ay daha kullanacaksın dedi yerinizde olsam farklı doktor giderdim bi onun görüşünü de alın bence bende doktor değiştirdim suan 38 haftalık hamileyim hala kullanıyorum
myangelson Mavikizkaracocuk benim yengem de ilk hamileliginde 34 e kadar kullanmış bu hamileliğinde doktor detaylı ultrasonda sonra kesmiş geçen ay doğum yaptı sıkıntı yaşamamışti. Siz farklı bir doktor görüşü daha alın en iyisi
Bsrns Mavikizkaracocuk ben de 39+3’ teyim hala kullanıyorum. Doktorum doğuma kadar kullancaksın dedi. Bence de bir doktor görüşü daha alsanız iyi olur en azından aklınızda soru işareti kalmaz.
Mavikizkaracocuk Serap09 ama bende bir tanı yok doktor önlem amaçlı vermişti başka doktor bu haftaya kadar bile gereksiz yere kullanmissin ben olsam hiç vermezdim dedi
Mavikizkaracocuk Sonay-123 ama bende bir tanı yok doktor önlem amaçlı vermişti başka doktor bu haftaya kadar bile gereksiz yere kullanmissin ben olsam hiç vermezdim dedi
Kevser_1 Sonay-123 ben de kullandım doğuma 4 gün kala bıraktım doğumdan sonra da yazmadı bana neden yazmadınız dedim sen doğuma kadar kullandın sana gerek yok dedi
Sonay-123 suushn pıhtılaşma vardı canım ondan verdi bi tamımı bu bilmiyorum ama kanda pıhtılaşma bar dedi sadece
Sonay-123 Mavikizkaracocuk yani belki öyledir önlem amaçlı koraspirin de verebilirdi iğne biraz ağır diye biliyorum benim doktorum ben iğne kullanmasam koraspirinde aynısı ise onu kullansam dediğimde evet ama iğneler en etkilisi dedi en son evrede verilir diye biliyorum ama tabi doktor ne diyorsa o daha iyi bilir canm
Mavikizkaracocuk Bsrns ben bir doktor görüşü daha aldım ama bir kan pıhtılaşması tanısı olmadığı için gereksiz buldu ben hiç vermezdim dedi ilk bebeklerin düşük olması çok yüksek bir oran bu kan pıhtılaşmasını göstermez dedi iğneye ne gerek vardı dedi
beyazmelegim Mavikizkaracocuk bırakmak nedir yaa 32 haftaya kadar aspirin ve iğne ile devam ettim 32 haftadan sonra sadece iğne ile devam ettim doğumdan 1 gün evvel iğne vurmadım bebeğimi sağ sağlim doğurdum benimde pıhtılaşmam var az miktarda 2-3 sene evvel bende bebeğimi kaybetmiştim anne karnında meğerse pıhtılaşmam varmış
Mavikizkaracocuk beyazmelegim ben bir doktor görüşü daha aldım ama bir kan pıhtılaşması tanısı olmadığı için gereksiz buldu ben hiç vermezdim dedi ilk bebeklerin düşük olması çok yüksek bir oran bu kan pıhtılaşmasını göstermez dedi
Happy-melek1997 Mavikizkaracocuk Neye göre bıraktırıyor ki sormadınız mı bende kullanıyorum 39. Haftama giricem hala kullanıyorum gerçi bende pıhtılaşma var ondan ben hapını yenilerde bıraktım iğneye devam ben olsam riske atamazdım ha açıklama yapar siz içiniz rahatlar o zaman bırakırsınız sonuçta doktor vardır bir bildiği ama ben bi açıklama isterdim çünkü bişey olacak mı oldu mu olur mu diye yaşanmaz yani sen rahat olacaksın ki psikolojinde sağlam olsun bebek de etkilenmesin
beyazmelegim Mavikizkaracocuk tmm anlıyorum pıhtılaşma testi yaptırdınız mı sonuç çıkana kadar tedbir amaçlı kullanabilirdiniz tüp bebek tedavisinde dahi doktorlar öneriyor kan sulandırıcıyı yani demem o ki riske gerek yoktu
Kevser_1 Ben 2 düşük yaptım genetik test yaptırdım pıhtılaşma olduğu çıktı doğuma 4 gün kala bıraktım bence başka bı doktora da gidin
Mavikizkaracocuk Kevser_1 ama bakin siz test yaptirmissiniz ortada kesin bir tanı var bende belli değil ki belki pihtilasmam yok bile
Mavikizkaracocuk beyazmelegim evet ama benden test istenmedi ben böyle bir testin varlığından dahi haberdar değildim gebe olduğumu öğrendim gittim doktor da ne olur ne olmaz kullanalım 16. Haftada birakalim dedi gebe kalindiktan sonra bu test yapılmıyormus
Gamzelit Mavikizkaracocuk canım sen bence bi doktorunu gözden geçir şöyleki ben tüp bebekle hamile kaldım bir kaybım vardı evet 12. Haftada sözde tüm ilaçları kesiyorduk ama ben ısrar ettim niye kesicez diye 26 da ecoprin hapını kestik sonra oda bana sordu sana test yapmış mıydok diye hayır dedim test verdim sonuç gelene kadar 3 gün kullanmadım sadece ki ankara labaoratuarla çalışıyormuş ve sonuç pıhtılaşma çıktı ve doğurana dek kullandım