Rabiaa3404 kbra92 ben 18 de başvurdum 20 olarak girdim sisteme 26 da gelmisti 22 yi beklemenize gerek yok
esra34_ kbra92 İstanbul yanında uygulaması indir canım ordan yapılıyor yada 153 arayıp link atıyorlar
BetulSahin5444 gulcicek0 Benim başvurumu reddettiler sonra eşimin tcsi ile yaptım kabul ettiler inşallah sizinkide kabul edilir 🤲🏻❤️
gulcicek0 BetulSahin5444 merhaba benimkide de doğum bekleniyor yaziyor eşimin adına başvuru yaptım size geldi mi
BetulSahin5444 gulcicek0 Bir hafta oldu basvuralı henüz gelmedi ama bekliyorum inşallah doğumdan önce gelir sizede 🤭