Merhaba, benim doktorumun tavsiyedidi folik asit, sağlıklı beslenme ve egzersiz oldu. Tabi ki bunları yaparsan kesin sonuç alırsın demedi fakat şansını yükseltir bunlar demişti. Sağlıklı bir beslenmeye geçtim tüp bebek öncesinde. Şekeri mümkün mertebe kestim, hazır gıda ve fastfood’tan uzak durmaya çalıştım. Sebze ve protein ağırlıklı beslendim. Her sabah yumurta ve avokado yemeye özen gösterdim vs. Bir de düzenli egzersiz yapmaya çalıştım. Bu süreç tamamen vücudumu hazırlamak içindi. Hatta transferden sonra hiç kısıtlamadım kendimi çok ağır iş yapmasamda günlük hayatıma devam ettim. Çok şükür ilk denemede tuttu 💕🥰 Darısı başınıza inşallah 🙏🏻🩷