Benim de kasık ve bel ağrım vardı, sürekli test yapıyordum negatif çıkıyordu. Adetim 3 gün gecikti negatif, 5 gün gecikti negatif, 7.günde yine negatifti artık yorulmuştum tek çizgi görmekten. 9.günde çok çok silik çift çizgiyi gördüm 🌸 Geç döllenme olmuş ve şu an 6 haftalık hamileyim 😊 Umudumu yitirmiştim ama hiç belli olmuyormuş. İnşallah siz de en kısa zamanda güzel haberler alırsınız 🙏🏻🙏🏻