Melloooo maksat muhabbet olsun başlıyorum… sevdiğim : bebeğimin hareketleri 😍 sevmediğim : bel ağrısı şişkinlik hissi 🤦🏻♀️
DENIZ_55 Melloooo Sevdiğim bebeğimin hareketi Sevmediğim icesine yemek yiyememek iştahsızlık bide hareketim kısıtlı olması
Tugba_turk46 Melloooo sevdiğim: bebeşimin hareketlerii😍 Sevmediğim:mide yanması mide yanması ölüyorum duramıyorum resmen bir ilaç şurupta fayda etmiyor ve henüz yolum uzun 🥺
Melloooo DENIZ_55 hareket kısıtlılığı deyince gönderilerinize baktım yolu yarılamışsınız çok şükür hepsi geçicek biraz daha sabır 🤲🏻😇
Merveahu Tugba_turk46 bir çay bardağı soğuk sütü yudum yudum içmeye çalışın, bana da şurup başta iyi geliyordu öyle bir raddeye geliyor ki şurupta kesmiyor. O zaman süt baya iyi geldi öneririm 😌
Bebekmert Melloooo sevdiğim : bebeğimin hareketleri 😍 Sevmediğim: mide yanması , bel ağrısı ,kramplar 🤷🏻♀️ #25+3
deryabilir34 Melloooo sevdiğim- 2 çocuk annesi olmak, dünya tatlısı iki kızımın olması sevmedigim- iki kiziminda evde bana kafayı yedirmesi.😊
DENIZ_55 Melloooo Amin inşallah cnm evet 25 haftalık olduk çok şükür sabrediyorum minik yavrum için😊 sıkıntılı stresli geçse bile onun içim herseye değer
Aydn Sevdiğim,yeniden anne olmak Sevmediğim,bulantı,kusma,kocaman göbüş,mide ekşimesi,doğum sonrası bütün sıkıntılar,
staRmama Melloooo sevdiğim: her kontrolde onu görmek, kalp atışını duymak, karnımın içinde minik bir insan olduğunu bilmekti. Sevmediğim: her şeye duygulanıp ağlamaktı Şimdi bebitom kucağımda ama ben hamileliği özledim 😍😂