Kadın doğum doktoruna danışıp eczaneden reflor toz probiyotik alıp içebilirsin ishali kesiyor. Ben bagırsaklarımdan rahatsız olduğu için sürekli ishal olurum hep te kullanırım doktorum fazla olmamak kaydıyla kullanmanın bi zararı olmaz demişti. Siz yine de sorun