Tgbkts 5 agustos tahmini dogum tarihim , 9 haftalik olduk bugün ve perisanım 🥺 bulantı kusma karın agrisı kasık ağrisi böbrek ağrısı 🥺🥺 hastalıktan heyecanımı yaşayamıyorum. İlk gebeligimde hiç bilmiyordum ben bu cok zooorr 🥺🥺 siz de durumlar nasıl?
kubra16_ Tgbkts ay böyle deyince ne uzun geldi gözüme halbuki bi iki ay önce benim de bu kadar vardı ama şimdi biraz ilerleyince sabırsızlık da başlıyor ya ☺️ ben 2025 Nisan annesiyim nasipse💙 hayırlı ve sıhhatli gebelik dönemi diliyorum size🌸
zhrgn Tgbkts Tgbkts ben yaz bebegi nasıl olacak diye düşünüyorum kolay mı zor mu bilemedim cocuk icin iyidir herhalde üşümez, gebelik ise agır gecmiyor sadece gögüs ve kasık arada muhtemelen erkek😀
Denizlina09 Tgbkts evremdoga Telasci_90 Selamlarr benimde 10 haftalık ama ben temmuz sonu annesi olabilirim 2. olacak ilki de sezaryendi 40 haftalara bırakmazlar :D yine birebir ilk gebeliğim diyebilirim sıfır bulantı sıfır kusma sadece uyku hali ara sıra başağrısı dün kontrolüm vardı herşey yolunda imiş 2 haftaya ikili tarama için gidicem. Sizlerde nasıl son durumlar
heeybenek Tgbkts bende ağustos annesiyim 9+4 ama benimki şükür rahat geçiyor bulantım yok sadece yumurtadan tiksiniyorum 😂
Tgbkts zhrgn ay bende bende birseyler alaym diyorum ne alacagimi da bilmiyorum cok sicak olursa uzun giydirirsem nolacak diyorum kisa da icime sinmiyor acikcasi bise de alamadim henuz o yuzden
evremdoga bende agustos annesiyim 9 haftalik olduk simdilik iyi geciyor sukur sizinde azalir insallah az kaldi
Telasci_90 Bende mide yanması ve iştahsızlık başladı. Ne yesem midemde ekşime hissediyorum. Düne kadar bir şeyim yoktu 9+2 den bildiriyorum. Benzer durum yaşayan var mı
Tgbkts Telasci_90 coookk yasadim ustune 10 günde bu salgini aldim mahvoldum ama 2 gundur cok sukur eahatim
Telasci_90 evremdoga çok yakınmış tarihler :) bir sonraki doktor kontrolünüz ne zaman benimki pzt günü 10. hafta başında
Telasci_90 evremdoga kivi yedim az önce kiviyi de istifra ettim :( uyumak istiyorum mide bulantısı gecsin diye ama yatınca da yediklerim ağzıma geliyor :(
Aysglshn Bende perşembe günü 11 hafta olcam inşallah bulantılar devam 🥰 kusma tiksinme yok şükür yiyorum herşeyi 😇 ama bulantı zorluyor beni inşallah en kısa zamanda geçer 🥲
Kkardelenn1 Ultrasona göre 11 haftalık ağustosun ilk haftası adetime göre 11+6 😅29 Temmuz tahmını doğum canı nasıl isterse artık haftaya ikili test yaptıracağım mide bulantısı ve halsizlik hat safhada suan