Mavikizkaracocuk Herkese merhaba:) Ben yaklaşık 16 haftalık hamileyim ancak hamile gibi hissetmiyorum buda beni kaygılandırıyor sürekli acaba iyi mi diye düşünüyorum belirti yok hareket yok zor bir dönem ben 2. Trimesteri hiç sevmedim :(
Beybyi Mavikizkaracocuk herkeste belirtiler değişiyor 20. Haftada bebisinizi hissediyorsanız sıkıntı yok
Balbebek012 Mavikizkaracocuk hamile olup da hamile değilmiş gibi hissetmek büyük nimet benden demesi 😅 ilk gebelikte neler çektim mide bulantısı şişkinlik gaz kusma neler neler ama çok şükür bu hamileliğimde sanki hamile değilmişim gibi 🥰
Turuncukadin Mavikizkaracocuk inanır mısın ben de öyleyim 😅 ama zaman ilerledikçe daha iyi geçecek sanırım. Çok hasta geçirenler de var bu süreçleri o yüzden şükrediyorum ama hiç de hamile gibi hissetmiyorum. Sadece sinirlerim çabuk bozuluyor o zaman biraz fark ediyorum
Happy-melek1997 Mavikizkaracocuk bende sen gibiydim ama benim ki kendimden ötürüydü psikolojik olaraktı ne zaman tekmesini hissettim o zaman anne olacağımın bir bebeğim olacağını içimde bir can taşıdığımı benimsedim ve kabullendim o güne kadar elim karnıma git gitmedi korku endişe vardı bi kaç hafta daha sabret ondan sonra hiç durmayacak bende her doktora gidişimdi kalp atışını duymayacak gibi hisle giderdim kötüye hazırlardım çok şükür olmadı öyle birşey şimdi 39. Haftama giricem uyuyor çoğu zaman iki dürtüyorum sallıyorum hemen uyanıp ben burdanım diyor telaşlanma az daha sabret kendini yakın zamanda belli edecektir hissettirecektir 🤲🏻
Beybyi Mavikizkaracocuk bende öyleydim şimdi kıpır kıpır 27. Haftamdayım hatta bazen karnınıza odaklanın 18. Hafta da hafif hissediyordum
hayrunnisa95 Hafta ilk gebelik için bebişin hareketlerini hissetmek açısından erken bir dönem. Mide bulantıları da azalınca insan o evhama kapılıyor ancak inşallah hareketler başlayınca daha iyi hissediyosunuz
Mavikizkaracocuk hayrunnisa95 Umarim iyidir tek temennim o :) yaklaşık 1 ay daha bu kuruntularla geçecek gibi
Mavikizkaracocuk Balbebek012 mutlaka öyle tabi ki iyi ve rahat bir durum ama bir kaybim oldugu için surekli onun orada sağlıklı olduğunu hissetmek istiyorum:)
Balbebek012 umrumdadegil ilk gebelikte fenaydım ama şimdi tam bir prenses gibi vallahi çok şükür çok rahatım 🩷
Mavikizkaracocuk Turuncukadin umarım öyle olur çünkü ikisi de zor ama bunu yaşayan anlar ancak insan belirti vs olmayınca surekli kuruntu yapıyor. Hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah:)
Bsrkcn Ben de aynıydım. Ama 3. Trimester zorluyor. Bugünlerinizin tadını çıkarın. Belirtisiz hamilelik harika bir şey
Balbebek012 umrumdadegil teşekkür ederim amin inşallah tüm hamileler rahat geçirir bu dönemi 💕💕💕 22+4 daha yolum uzun ama heyecanla bekliyorum bebişi
Mavikizkaracocuk Happy-melek1997 bende gidiyorum hevesle gitmek gerekirken stres içinde gidiyorum kalp atışını görünce kendime geliyorum zor gerçekten:(
Deleted33000 Mavikizkaracocuk herkesin bünyesi farklı bacım bende hamile gibi hissetmiyorum aksine hastalıklı gibi hissediyorum halsizlik bulantı kusma tansiyon bı yukseliyo bı düşüyor lekelenme tiksinme ne ararsan var yani Allah a aşı olmak da istemiyorum ama gerçekten öyle hissediyorum
Noluyoya Deleted33000 Bende beniii gören hamile misin yerine hasta mısın diye soruyo o kadar zayıfladım ve halsiz haldeyim ki bebeğin sevincini bile yaşayamadım hiç
Tazegelin12 Mavikizkaracocuk Bende 18 haftalıgım aynı şekilde hamile degıl gibiyim 2 tane daha çocuğum var onların peşinde koştururken bazen unutuyorum bile 🤷🏻♀️