Bende Xiaomi s10+ var üstüne yeni modeller çıktı belki daha güzel özellikte olanlar vardır ben alalı 1 sene oldu çünkü. Şimdiye kadar hiçbir sorun yaşamadım gayet memnunum işteyken açıyorum her gün acamasamda 2 günde bı açıyorum alerjimden dolayı ve baya faydasını görüyorum yatağımın koltuklarımın ayakları yüksek olduğu için rahatlıkla giriyor süpürüyor