staRmama Robot süpürge almayı düşünüyorum kızlar, önerebileceğiniz bir marka var mı? Uçuk fiyatlar olmasın lütfen 15 bin civarı ☺️
Gamzeli_03 staRmama geçen komşum aldı Philips şubata indirim de varmış toz torba istasyonlu ıslak kuru 18 bine benim de xiom 1 mop çok oldum alalı benim üstüme yeni modeller çıktı benin de kafam da roborock var zemin ayırt etme özelliğinden dolayı
staRmama Balbebek012 [silindi] Bu ikisi arasında çok kaldım bende kızlar keşke kullananlar bizzat yorum yapsa gelip
Gamzeli_03 [silindi] benim de ixomi var mop 1 çok oldum ilk zamanlar bilinen bu marka vardı kimse sorsan bundan almıştı sonra roborock duyuldu şimdi her marka Kendi robot süpürgesini çıkardı ve dik Süpürge işte servisi de düşünmek lazım ben yine de roborock derdim bu işin ustası diyorlar en beğendiğim özelliği de parke ve halıyı ayırt ediyor halı üstüne çıkınca mopu yukarı kaldırıyor 👍🏻
[silindi] Gamzeli_03 evet öyleymiş canım, ben de doğumdan sonra kolaylık olur diye almak istiyorum şu an roborock düşünüyorum bakalım
Gamzeli_03 [silindi] kesinlikle al elim kolum gibi evi toplayıp açıyorum ortalığın kırıntısini tozunu topluyor 👍🏻
Gamzeli_03 staRmama kullanan çok mesela komşu Philips aldı servise gelen adam bir çok markaya da biz bakıyoruz dedi ixomi vs yedek parça sıkıntı demişti