mrp2023 orkidemm_ ay yazını okuyamamışım yaa kusura bakma 😌 karındanda bakılmış alttanda anladım ben yanlış anlamışım
mrp2023 orkidemm_ tüp bebekle hamileyim ben henüz beta artışını takip ediyoruz doktora gitmedim son betam 934 çıktı perşembe tekrar vericem
Ozlemerikci543450 orkidemm_ merhaba bende yeni pozitif haberi aldım ama beta değerim 5685 çıktı sayı bana baya yüksek geldi net olarak çoğulla ilgili olmadığını biliyorum ama acaba sizin yüksek mi çökmüştü test değerleriniz
Ozlemerikci543450 orkidemm_ dün verdim bende sabah 7 de 5685 çıktı doktor Salı sabah bidaha ver artışa bakalım dedi bende bi şüphede kaldım acaba çoğul olabilir mi diye
Ozlemerikci543450 orkidemm_ teşekkür ederim daha keseye gitmedim de yarın ikinci testi verip ona göre çağıracaklarmış umarım varsa gidince görürüm