orkidemm_ şöyle ki bana demişti ki ikiz gebelik bir anda hormonların değişiyo, regl görmeyi kestin düşünsene 2 gün gecikse insan vücudu aksi oluyor, E bebek de kendine yer aramaya çalışıyor yerleşmek için bunlar olabilecek şeyler biz parçadan korkarız demişti. Çok şükür bitti gitti. Ama hep doktoruna yaz ara söyle olur mu bilgisi olsun.