ceren-123 37de yaptirdim yarin 38e gitcem yine yapcaklarmi bilmiyorum ama bence sacmaydi yaptirdim tabide, bazi doktorlar hic yapmiyo o nasil oluyo ozaman, acilmaya bakiyo da nts yede bagliyo herseyim normalken neden acilmam olsun bence buda nadir bu kismida anlamadim, ama yaptirmamakta sana kalmisda 3saniye suruyor korktugun icin mi yaptirmak istemedin