nurismommy minikbebegim06 kafam allak bullak oldu 2 gün geciktim kaset testler silik çıkıyor deliricem ya
nurismommy Scasminn Perşembe günü sağlık ocağına gideceğim daha sonra kadın doğuma kontrole gitmeyi de düşünüyorum:(
Sevval_uyar_55 nurismommy canım ben adetimden bi gün önce erken gebelik testi yaptım silik çizgi çıktı o gün kan verdim değerim 5.49 du iki gün sonra tekrar verdim iki katı artmıştı bence varsa kanda çıkar aklında soruda kalmaz