nurismommy Kızlar merhaba 28 Aralıkda beta değerim 0,20 çıktı bugün test yaptım yine silik çizgi çıktı 3 gün sonra beta değeri ne kadar artmalı kaç olmalı bilgi verir misiniz?
Cozdmr nurismommy canım gebelik yık 0,20 ye göre.değerin 2gümde en az %60 artması beklenir. Ama bu 5 ve üzeri için. Hangi marka testin
minikbebegim06 nurismommy bu değere göre hesaplama yapamazsınız üzgünüm ama değeriniz 0 zaten negatif çıkmış en az 5 ve üzeri olması gerekiyor ki yüzde 60 artış takibi yapilabilsin
Eda42_ nurismommy Şimdi bu değere göre zaten hamilelik yok âdetin geçti ise geç döllenme olmuştur 5 üzeri gebelik zaten hani 5 üzeri çıksın da kaç çıkarsa önemli değil ondan iki gün sonra verdiğin kan önemli yüzde 60 artış olursa sağlıklı gebelik oluşur bir tavsiye sağlık ocağında geç çıkıyor yarın da tatil özel hastane varsa oray gidin içiniz rahat edip öğrenmiş olursunuz güzel haberler alırsın inşallah
nurismommy Cozdmr hatırlamıyorum vallahi çöpe attım testleri ama bugün tekrar farklı eczaneden alıp yaptım yine silik çıktı yarın sağlık ocağına gitmeyi düşünüyorum kaç çıkmalı ortalama 2 katı falan diye yazıyordu internette
Raflesya 0,20 beta değerinde maalesef gebelik yoktur.Adetiniz gecikmediyse eğer geciktiği zaman yada bir kaç gün sonra tekrar kan verin.
Cozdmr nurismommy gebelik için en az 5 olmalı değerin o da zaten testte cıkmaz. Test hatalı muhtemelen. Ama tabi kan vermek en doğrusu
nurismommy Cozdmr bende öyle düşündüm iki tane aldım yarım saat arayla yaptım ikisi de silik çizgi çıktı bugün adet olmam gerekiyordu olmadım kasıklarımda ağrı var ama adet ağrısı gibi de değil pek o yüzden yarın kan vermeyi düşündüm ne kadar artmıştır 3 günde diye sormak istedim
Cozdmr nurismommy canım coğu test hatalı sonuclar veriyor maalesef. kan zaten kesin sonucu verir sana. inşallah Rabbim gönlüne göre versin 🫶
nurismommy Cozdmr amin inşallah eşim bekle biraz daha diyor bende yarın versem mi diye düşünüyorum sizce ne yapayım vereyim mi kan 3 gün arayla olmuş olacak
Cozdmr nurismommy bekleyebilirim diyorsanız adetiniz bi kaç gün geçtikten sonra verin. Tabi karar sizin 🤗
Sevval_uyar_55 nurismommy canım ben adetimden bi gün önce erken gebelik testi yaptım silik çizgi çıktı o gün kan verdim değerim 5.49 du iki gün sonra tekrar verdim iki katı artmıştı bence varsa kanda çıkar aklında soruda kalmaz
nurismommy Cozdmr aslında Çarşamba vermeyi düşünüyordum ama 1 Ocak kapalı diye yarın vermeyi düşündüm
Gultenncee nurismommy benimde gecikmem olmuştu idrar gebelik testi yapmamıştım kanda yapmıştım 2,0 çıkmıştı sonra tekrar yaptım düşmüştü değerim. Bence biraz bekleyin çok düşük çünkü değeriniz erken gebelik testi alın yarın onu yapın inşallah vardır
minikbebegim06 Gultenncee yanlış anlamayın lütfen kan testinde 0 veya 2 olmasının arasında hiçbir fark yok 5 altı her deger negatif sayılıyor
Gultenncee nurismommy beklemekte zor oluyo ama dediğim gibi erken gebelik testi al yarın oda çift çıkarsa perşembe günü tekrar kan ver bence
Gultenncee minikbebegim06 evet biliyorum canım örnek verdim sadece benimki bu değerden yüksekti yinede negatifti demek istedim
sema_nur06 Adet tarihime 3 gün var bazı belirtiler yaşıyorum kan versem kan da çıkar mı günümü beklemeden