Kaannur bende 29. Haftadan beri yaşıyorum aynı problemi genel cerrahiye yönlendirdi k.d. Doktorum ama oradaki doktor da bi ilaç vs. Vermedi yemene dikkat et dedi kabız yapan yiyeceklerden , baharatlı acılı yemek yeme dedi . Bol su tüketmemi söyledi bide muhallebi püre tarzı sıvı beslen genellikle dedi . Şikayetin olursa ilerki aylarda artarsa tekrar gel dedi şuanda ekstra bi şikayetim yok 33. Haftandayım.