beyzakuzu00 beyzakuzu00 daha reglime 10 gün var kızlar ama bas dönmesi bulantı koku hassasiyeti yaşıyordum bir test yapayım dedim ve böyle çıktı. Kan da vereceğim. Ne diyorsunuz var mı ?
Onsekiz06 beyzakuzu00 var gibi gözüküyor yarın kan verin netleştirin erken yumurtamış olabilirsiniz belki
beyzakuzu00 nimetdeniz hayır daha 10 gün var adetime ama çok gebelik belirtisi vardı ilk oğlumda da böyle olmuştu adetimden 3 gün önce testte çıkmıştı 🥲
beyzakuzu00 Merve8155 nimo diye bir marka eczacı en doğru sonucu bunun verdiğini söyledi teşekkür ederim 🙏
ykaya18 Var gibi görünüyor. 10 gün önce yaptığınız için muhtemelen silik çıkmış. Bir kaç gün sonra tekrarlayın, bi 4-5 gün kala falan daha net olması lazım, hayırlısı olsun 🙏