-gmzbrk- ilk doğumumu ailemin olduğu ilde yaptım şuan ikinciye hamileyim kararsızım biraz burdaki doktor takibimi yapıyor iğne falan kullanıyorum hamileliğim boyunca ne olup bittiğini o bilecek başka doktora gitsem daha önce onda takipli olmadığım için yapmayabilir doğumumu bilmiyorum çoook kararsızım 🤷♀️ doğum ağustosa denk geliyor eylülde oğlumda okula başlayacak ne yapacam bilmiyorum 🥲