-gmzbrk- ilk doğumu Antep de yaptım canım evim oradaydı tayinden dolayı evimde olmasını istedim daha rahatlık açısından ikinci doğumu da aynı şekilde evimin olduğu yerde Mardin de yaptırıcam kontrole gittim doktoruma ztn kısa süreliğine annem geliyor doğumda yardım için toparlanınca idare ediyorum artık bence kendi evinizde yatıp kalkmak daha iyidir