Melosum34 Zhrcyl dika Gulsennnnb Granit Doğurdum kızlar 33 haftalık görünüyor ultrasonda 2300 gram yoğun bakımda şuan sezeryan oldum gece
Zhrcyl Melosum34 ablacım ikinizin de sağlıklı olduğuna çok sevindim. 🙏🏻 inşallah yavrucağın tez zamanda senin yanına gelir. Burda çok okudum 500gram doğup şu an kocaman olanları 🥰
Granit Melosum34 birkaç hafta içinde toplar merak etmeyin kilosu gayet iyi . Bu süreçte sütünüz gelirse sağın poşetle yoğun bakıma verin . İnşallah orada yavaş yavaş solunum düzelecek sonra oral beslenmeye başlayacak içinizi ferah tutun.
dika Melosum34 Hayırlısı olsun inşAllah sağ salim kucağına alırsın inşAllah iyi olacak 🤲🏻🤲🏻 Bende bugün doğum yaptım 36+1 de 2700 doğudu benim de bebeğim yoğum bakımında bu sabah 8 de geldim hastaneye 9.30 bebeğim dünyaya geldi çok şükür dua edin banada 🤲🏻
Aeell Melosum34 oyyy Masallah sana bagıslasn evldını Rabbım kurtuldun hayırlısıyla mınık ıyıdır umarım sende ıyısındır Sağlıcakla buyut yavrunu kucagına almayı evıne gelmeyı nasıp etsn mevlam Allah bızdde nasıp etsın hayırlı dogumlar bize dua et nolur 🤲❤️🧿🌸🐣
Melosum34 Zhrcyl inşallah inşallah gittim gördüm az önce yoğun bakımda makinaya bağlı solunum desteği alıyormuş çok minikti 🥹