Melosum34 Hanımlar hangi renge dönerse aminyon sıvısı gelmiş oluyor acaba bana hastaneden verdiler ped içinde bu kapıttan varmış 20 dk gez gel suyun geliyor olabilir dediler bu arada 34 hafta iken 32 hafta çıktı bebeğim kilosu 2 kg nasıl sizce
dika Melosum34 ben bilmiyorum üste çıksın ama dikkat edin ben fark etmedim suyunun geldiğini suyum azalmış yarın acil ameliyatta alınacam
Crown23 Melosum34 Renk mavi olursa (alkaliktir) gelen su, su kesesinden geliyordur acilen doktora haber vermek gerekir. Eğer turnusol kağıdında renk değişikliği olmazsa vajinal akıntıdır (asidiktir) endişelenecek bir durum yoktur
Melosum34 Crown23 canım renk ilk kırmızıydı şuan masmavi olmuş 4 tane kâğıtta doktora yarın göstersem nasıl olur acilen gitmem mi gerekiyor evim yakın diye eve geldim oğlum ateşlendi şansa da
Melosum34 dika çok büyük geçmiş olsun bizimkinin de kilo alımı düşmüş her an herşey olabilir korkuyorum 🥺
dika Melosum34 Allah razı olsun dikkat edin kilo alımı düşmüşse bebeğin alınması gerekmez mi gerilim oluyor
Melosum34 Mavi olmuş renk hemde baya mavi gideyim mi hastaneye kızlar doktor yarında getirebilirsin dedi ama bir sorun olur mu oğlum ateşlendi şansa
Melosum34 Zhrcyl gidicem oğlumda hasta aklım da onda kalacak bilmiyorum ya iki arada kaldım su ise doğuma falan mı alıyorlar
Zhrcyl Melosum34 ben yaşamadım bilemiyorum ama büyük ihtimalle öyledir doktorlar su geldiğinde bebek enfeksiyon riskine açık olduğunu ve hemen hastaneye gitmemiz gerektiğini belirtiyor. Oğlunuza da geçmiş olsun, inşallah sağlıkla alırsınız kucağınıza 🤲🏻
Melosum34 Zhrcyl evet gideceğim birazdan mutlaka yazacağım size de internetten biraz baktım mavi renge dönüyormuş bebeğin suyu gelince
Melosum34 Zhrcyl dika Gulsennnnb Granit Doğurdum kızlar 33 haftalık görünüyor ultrasonda 2300 gram yoğun bakımda şuan sezeryan oldum gece