Rabia-T Mavera316 kusura bakmayın anca görüyorum yazınızı. Evet doğumum çok şükür normal oldu. Biraz zorlandım tabi iç dış dikişlerim oldu ama o kadar olcaktı bekliyodum yani. İlk doğumdu bi de benim.
Mavera316 Rabia-T ayy anladımm çok geçmişler olsun sağlıklı huzurlu büyütün yavrunuzu bizim de 38+5 normal doğum bekliyoruz hala , dikişsiz olmasını ben de beklemiyorum ya çoğunda da oluyor galiba, kaç kilo doğdu bebişiniz ??
Rabia-T Mavera316 ben 38+3 te 3055 kg ile doğumum oldu. Doğduktan sonra hemşireler aileme bebeğin kafa ultrasonu çekilebilir demişler kafası büyüktü yani 😄 benim o sırada içerde dikişlerim yapılıyodu. Ama doktor gerek görmemiş. Çok şükür şimdi hiç öyle kafası büyük değil yani gayet normal 😊