Kızlar merhaba. Bugun 36+4 haftalık oldum. Doktor kontrolüm vardı. Çatı muayenesi oldum ve normal doğuma uygun olduğum söylendi. Ancak çocuğun baş çevresi 2 hafta önden gidiyor. Bu şekilde önden gitmesi normal doğumu etkileyebilir dedi doktor. Haftaya tekrar kontrol var. Bu şekilde baş çevresi önden gidip doğuran var mı 😄 Normal doğum istiyorum ama baş çevresi çok mu etkiliyor doğumu. İlk doğumum olacak tecrübelerinizi yazarsanız çok memnun olurum.