yeni_anne2 ben Ankara’da yaşıyorum burda hem yenidoğan bebek paketi hemde mama bez desteği veriliyor ama ben daha çok ihtiyacı olanlar vardır diye başvuru yapıp geri iptal ettim daha zor durumda olanlari gördüm insanların hakkına girilmemeli bence günah yazık çok şükür her şeyini aldık bebeğimizin