Kızlarrr dolap uygulamasından bir kaç kişinin bu alınan beşikleri hiç kullanmadım işte yeni etiketli diyip satışını yaptığını gördüm bu sizce ne kadar doğru madem ihrıyacın yoktu neden başvuru yapıp ihtıyacı olan birisinin almasına engel oluyorsun yanlış mıyımm bütün gelen ürünleri satışa çıkarmış