Esma3222 Ayseee34 benım aşırı derece sağ kasıgım ve belım ağrıdı fıtık var sandım adete 2 gün kala test yaptım çıkmadı meğerse çok küçükmüş adetim 3 gün geçti ve kan verdım 9.6 yla yakaladık prensesı şuan 5 buçuk aylık hamıleyım teste güvenmeyn kan verın
Ayseee34 Lolli sizi hatırlıyorum geçen aydan dua edin lütfe bizim için 🙏 sizin adınıza çok sevindim sağlıkla gelsin minik 🥰
Lolli Ayseee34 Rabbim sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah isteyen bekleyen herkese canım. Kucağınızı boş bırakmasın Rabbim
Ayseee34 Sevgikaya1525 iyi o zaman sevindim düne göre ağrılarım azaldı . Ben adet tarihinden her zaman 4-5 gün önden lekelenirim sonra aktif adet başlar bakalım 3-4 ocakta belli olur
Sevgikaya1525 Ayseee34 aşkm bde bende çok aşırı gaz sorunu vardı tutamıyordum uyku hali halsizlik kasıkta batma ayakta durunca sırt ağrısı
Ayseee34 Adetime 7 gün kaldı ovülasyon yapmaya devam ediyorum fakat birkaç yerde okurken denk gelmişti eğer gebelik varsa ovülasyon testleri tekrar koyulaşıyor diye bu kesin bilgi mi bnmkiler nerdeyse silindi gitti koyulaşma yok