Meli59 teşekkür ederim. Benim bütün hamileliğim çok güzel geçmişti 36+6 da sancım geldi hastaneye yatış yapıldı orda açılmayı beklerden plesanta benden kopmuş (normalde bebek doğduktan sonra benden kopması lazım) o yüzden bebepim karnımdayken vefat etti. Genetik test yaptırdım iki genimde pıhtılaşma çıktı. Fakat sizin korkmanıza hiç gerek yok.. İnşallah böyle bir şey yaşamazsınız ❤🩹🤲🏻 benin doktorum bunun bir trafik kazası gibi olduğunu, ne zaaman nasıl olacağının hiç belli olmadığını söyledi. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🩷